Wie heeft er selectie en mailmerge tips

Voor mijn 1e VA opdracht dien ik een CRM database en het systeem te implementeren binnen de organisatie. Het is de bedoeling dat zij snel moet kunnen terug vinden welke klanten zij voor welk project heeft gebruikt. Daarnaast zou zij ook een mailmerge hieraan willen koppelen en als automatisch reply een document bijv. een flyer/nieuwsbrief kunnen versturen? Na veel onderzoek ben ik uitgekomen bij Perfectview (en Zoho). Perfectview is nieuw voor mij, dus op welke manier adviseren jullie mij om vanuit Perfectview hiermee te starten? Alvast bedankt voor de hulp!:wink:

1 like

Hallo Wendy,

Gefeliciteerd met je eerste opdracht en welkom hier op de CRM Community.

Mijn ‘tovermiddel’ in Perfectview zijn ‘kenmerken’. Zonder gehinderd te worden over kennis van je klant kan je bijvoorbeeld per project een kenmerk maken en dat koppelen aan de kanten.
Daarna kan je heel snel per project alle klanten selecteren en daar een campagne op los laten.

Om het e.e.a geautomatiseerd te laten lopen heb ik wat meer informatie nodig wat er precies gebeurt.

Ik hoop dat je hier wat hebt.

Wendy, welkom op de CRM Community.

Herbert heeft al een prima suggestie gedaan om snel overzichten te kunnen maken van relaties en projecten.

Er zijn nog wel wat meer mogelijkheden.
Bij elk project kun je betrokken relaties registreren. In het menu (links) vind je een onderdeel "betrokkenen’. Je vindt daar een overzicht van al de geregistreerde betrokkenen bij Projecten (maar ook van andere activiteiten als je wilt). De weergave van de lijst zou je kunnen aanpassen door er de gewenste informatie in te zetten en vervolgens kun je via het zoekdialoogje snel gewenste informatie vinden. Klinkt misschien wat ingewikkeld, maar werkt prima.
Nadeel is dat je vanuit deze lijstweergave geen campagne kunt starten. Een mooie functionele wens!

1 like

Hi Herbert,

Dank je voor je felicitaties en jouw tips.

Ik zal het onderdeel “kenmerken” nog even doorlopen.

Binnenkort heb ik weer een afspraak met de klant om inhoudelijk een duidelijker beeld te krijgen wat de prioriteiten zijn en daar een gerichte stappenplan aan te koppelen.

Zodra dat helder is, neem ik weer contact met je op.

Hi Ton,

Helemaal top en bedankt voor de extra tip.
Jouw uitleg is me duidelijk hoor. :wink:
Ik ben dan nog alleen wel benieuwd op welke manier je simpel en effectief een campagne kan maken/starten.

1 like

Via de pagina van de webinar agenda kun je je inschrijven voor het onderwerp ‘selecties en campagnes’. is een mooie eerste stap :slight_smile:

@WY-Support hebben de reacties jou geholpen? Je kan namelijk klikken op de 3 puntjes in een bericht om vervolgens te klikken op het vierkantje met vinkje erin. Dit houdt in dat het antwoord je geholpen heeft. :smiley:

1 like