Workshop Klantenbinding

We organiseren weer een bijeenkomst voor community-leden. Deze keer een workshop met het onderwerp Klantenbinding.

@Aragornius en @mieke nemen ons mee in het proces hoe je klanten aan je kan binden.

De workshop bestaat uit twee delen:

Sales proces 2.0. Sales is meerwaarde creëren door het realiseren van klantdromen. Uiteraard zijn er andere bedrijven die hetzelfde proberen, dus het is van belang om dit meer en beter te doen dan de ander. Leer aan de hand van praktische opdrachten hoe jij het beter kan doen dan je concurrenten.

Klantenbehoud. Loyale klanten genereren meer omzet, ze blijven langer en ze bevelen je aan in hun netwerk. Wat er moet gebeuren om dit te bereiken verschilt per bedrijf. Hoe kan je dit toepassen voor jouw organisatie? Tijdens de workshop kan je de tips die worden gegeven direct in de praktijk brengen.

Interesse? Inschrijven kan vanaf vandaag via de evenementenpagina.

Laat ook hieronder even weten als je jezelf hebt aangemeld. Het is wel zo leuk om ook van elkaar te weten wie er aanwezig zijn :wink:

Tot dan!

2 likes

Goed initiatief ik ben van de partij.

Hoe toepasselijk … 10/10: de dag van de Duurzaamheid.
Ik geef mijn klanten aan bij de sociale CRM-implementatie dat je een duurzame relatie wilt onderhouden.
Met behulp van een tool.

Ik heb hem met potlood in de agenda gezet … maar weet pas later of het ook echt lukt.

Hallo, inderdaad een mooi initiatief. Maar: “Deze bijeenkomst is gratis en speciaal voor community-leden en wordt op dinsdag 10 oktober georganiseerd in Utrecht.”

dinsdag = 9 oktober
woensdag = 10 oktober

@Ingrid.Peters ik begreep eerder dat het op dinsdagmiddag zou plaatsvinden? De evenementenpagina staat wel op 10 oktober.

Beste Ingrid,

Ik heb me ingeschreven voor de workshop klantenbinding en zal aanwezig op 10 oktober in Utrecht.

Groeten,

Herman Baaima

1 like

@hvv, wat een ontzettend domme fout van me! :disappointed_relieved: Dankjewel dat je het even laat weten.

De workshop wordt georganiseerd op woensdag 10 oktober.

@herman en @Herbert.Denk, leuk dat jullie er beide bij zijn. De sprekers hebben een heel leuk programma gemaakt. Ik heb er ontzettend veel zin in.

@katja het zou leuk zijn als je ook kan aansluiten. Laat maar weten als de afspraak met pen kan worden ingeschreven.

Heel erg leuk dit! Ik heb me zojuist ingeschreven!

De eerste inschrijvingen zijn binnen.
@alfvanveen
@Herbert.Denk
@drendabel
@Geke
@herman
@martinvanalem
@mirjam
@m.wierda
@theo

Leuk dat jullie aanwezig zijn de 10e.

Er zijn nog plekken vrij! Zou je hier willen delen waarom je jezelf hebt ingeschreven? Wellicht inspireert dit andere community-leden om ook aan te sluiten.

3 likes

Hoi Ingrid,

Leuk dat wij weer aanwezig mogen zijn op een evenement wat jullie organiseren. Waarom ik mij heb ingeschreven? In de afgelopen jaren is er veel veranderd is de manier van sales. We zijn van de offline naar de online platformen gegaan. Niet alleen daarin zie je een transitie, ook merk ik dat onze klanten kritischer zijn geworden. Door alle mogelijke technologieën die bijdragen aan optimale klantenservice en het gemakkelijk online prijzen vergelijken maakt dat het van belang is om nog meer onderscheidend te zijn.

We worden steeds creatiever in het aanspreken en behouden van klanten! Leuk om door Aragrnius en Mieke meegenomen te worden in het onderwerp Klantenbinding en hier zeker weer veel van op te steken. In de afgelopen jaren heb ik heel wat sales trainingen gevold, ook leuke is altijd dat “Oh, ja” moment in zo’n training. Je hebt het vaker gehoord, maar het is tijd om het ook weer wat vaker toe te passen.

Tot woensdag 10-10!

Groeten,
Mirjam

1 like

@EdwinLansbergen, hier vind je de uitnodiging waar je je kan inschrijven :slight_smile:
Alvast een fijn weekend!

Klanten zijn tegenwoordig zeker kritischer dan voorheen. Hoe val jij op tussen de rest…?
Ik heb heel veel zin in de workshop. Dankjewel voor je reactie!

@Bob
@gerben.beekman
@riessen.van.maarten
@s.wismans
@w.m.dekker
@TeamSplinter

Fijn dat jullie ook aansluiten. @mirjam heeft al aangegeven wat zij uit de workshop hoopt te halen.

Wat motiveert jullie om aan te sluiten bij de workshop?

Leuke vraag @Ingrid.Peters. Wat mij motiveert deel te nemen, is me verder te verdiepen in de sales. Ik vind het belangrijk mezelf te blijven ontwikkelen en dus is dan weet een mooie kans om mijn kennis te verbreden. Daarnaast is mijn bedrijf de laatste tijd in rap tempo geprofessionaliseerd. Het salesproces is daarbij echter een beetje achtergebleven. Met het onderdeel Sales proces 2.0 hoop ik wat mooie handvatten te krijgen waarmee ik ook daar stappen kan maken.

Ik heb er zin in!

3 likes

Top, ik ben er bij! In het verleden @Aragornius al eens bijgewoond, echt een aanrader!

Das eigenlijk ook mijn motivatie, benieuwd wat hij over dit onderwerp te vertellen heeft :wink:

1 like

@Joshua hierbij de link om je in te schrijven voor de workshop!

Fijn weekend

@martinvanalem, @herman, @Bob, @gerben.beekman, @sanjai, @Eddy, @ejdasselaar, @w.m.dekker, @Herbert.Denk, @Falkstone, @b.dehaan, @riessen.van.maarten, @TeamSplinter, @Anton, @hvv, @m.wierda, @s.wismans

Leuk dat jullie gisteren bij de workshop Klantenbinding aanwezig waren en zo actief hebben meegedaan tijdens de opdrachten. Ik ben benieuwd, zijn er punten die je vandaag direct hebt uitgeprobeerd n.a.v. de workshop?

@Aragornius en @mieke ontzettend bedankt voor jullie presentaties en inspiratie! Bij deze een linkje naar de power-point van Mieke.

De foto’s en blog volgen nog in de loop van de komende week.

3 likes

Ik had vandaag een gesprek met een potentiële klant, en heb hem meteen gevraagd naar z’n persoonlijke droom :wink:

Merk dat dat toch wat ongemak oplevert bij de klant. Die snappen de context niet zo goed. Ik vroeg hoe zijn leven eruit zou zien, zakelijk en persoonlijk, als we over een jaar koffie zouden drinken. Het antwoord ging eigenlijk meteen naar aantallen nieuwe leads en dergelijke, maar na wat doorvragen ging hij uit zichzelf wel iets meer vertellen over hoe hij zijn rol binnen zijn onderneming voor zich zag. Niet helemaal persoonlijk nog, maar in ieder geval iets.

Morgen weer een, I’ll let you know!

4 likes

Ik heb goede verhalen gehoord, benieuwd naar de foto’s!

De volgende keer ben ik er ook weer bij :slight_smile:

:rofl: die vraag had hij dus nog niet eerder gehoord… @Aragornius is dit herkenbaar voor jou?