Ik heb er al eerder een topic over aangemaakt, invoergegevens die NIET opgeslagen lijken te worden in/door Perfectview … Verdwijnende invoer ... veni, vidi, foetsie
Ik heb er destijds contact over gehad met Perfectview, en ik begrijp dat het moeilijk te vinden is omdat het (gelukkig maar) zo nu en dan lijkt op te treden. Maar vandaag heb ik via Perfectview opnieuw een melding ingeschoten, en wil het langs deze weg ook met jullie, mede-gebruikers, delen.
In eerste instantie twijfel je aan jezelf … heb ik de gegevens wel ingevoerd (van opslaan/bewaren is geen sprake, want Perfectview biedt die knoppen niet, slaat alles zelf op). Maar vandaag ben ik 100% ZEKER dat ik gistermiddag voor een bepaalde contactpersoon meerdere contactgegevens heb aangevuld (de contactpersoon zelf lag al vast), zoals mobiel telefoonnummer, e-mailadres en functie.
En vanochtend blijkt er NIETS te zijn bewaard van deze nieuwe gegevens. Wel het LinkedIn adres dat ik op een ander tabblad, Sociale media, heb vastgelegd.
Ik vraag me af, ben ik nou de enige die zo nu en dan het gevoel heb gegevens kwijt te zijn? Of ervaren meerdere mensen dit?