Toch wel met enige regelmaat constateer ik dat ingevoerde gegevens verdwenen zijn. Al meerdere jaren heb ik daar zo nu en dan last van, en nu ook weer … ik weet 100% zeker dat ik gisteren bij een relatie een e-mailadres heb ingevoerd onder de Prive-tab. Vandaag kijk ik, en weg e-mailadres. Ik heb dat bijv. ook meerdere keren ervaren bij Activiteiten … datums die ik heb ingevoerd, statussen, vinkje dat de follow-up op dag-niveau is (dus zonder tijd) … het betreft dus zeker niet 1 soort gegeven / invoerveld.
In het begin twijfel je natuurlijk aan jezelf … maar daarvoor komt het echt te frequent voor. Een ‘Bewaar’ of ‘Save’ knop is er niet, dus mezelf aangeleerd om na invoer van een veld altijd het veld te verlaten door met de muis een ander veld te selecteren, of met de Tab-toets het veld te verlaten. Maar ook dat blijkt niet de oplossing.
Een vaag probleem besef ik, niet te reproduceren dus lastig aan een helpdesk voor te leggen. Daarom maar besloten langs deze weg mijn issue onder de aandacht te brengen. Benieuwd of meer gebruikers last hiervan hebben.