Nieuw hier? Welkom bij de CRM Community!

Hoi Peter,

Welkom bij de community! Goed om te lezen dat PerfectView je de afgelopen twee weken al zoveel gebracht heeft. Dan is de overstap naar CRM zeker de moeite waard geweest.

Ben je ervan op de hoogte dat er ook een PV app is? Zo kan je eventuele notities of bijlagen direct in de activiteit verwerken.

Misschien een idee om t.z.t. ook een de webformulieren functie verder te onderzoeken.

@marie-charlotte.vest, heb je de mooie bos bloemen gezien?? :slight_smile:

1 like

Graag gedaan Peter :smiley: Fijn dat je zo enthousiast bent :star_struck:

Daar had ik al iets over gelezen, heb je nadere informatie?

Standaard zijn er in PerfectView twee soorten webformulieren:

  • reactieformulieren n.a.v. een mailing
  • informatieaanvragen via een website

Wellicht is die laatste een optie voor je nieuwe website. Op deze manier kunnen bepaalde contactgegevens automatisch worden vastgelegd.

Verder zijn er ook uitgebreidere mogelijkheden via de API. Heb je dit topic daarover al gezien?

1 like

Waar vind ik de eigen formulieren van PV?

Hoi Peter,

Ook namens mij nog van harte welkom op de community :slight_smile:. Via de Instellingen (tandwiel icoon rechts) > Koppelingen > Algemeen > Webformulieren kun je zelf in PerfectView formulieren maken. Zoals Ingrid reeds benoemde zijn er twee soorten webformulieren:

  • reactieformulieren n.a.v. een mailing
  • informatieaanvragen via een website

Welke van deze twee soorten lijkt je interessant? Mocht je hiermee aan de slag gaan en hier vragen over hebben dan horen wij het graag. Het is dan handig om hier een nieuw topic over te starten. Op deze manier is het voor andere bezoekers makkelijk om het topic terug te vinden, en hierop te reageren. Ik help je hier graag bij indien nodig :raising_hand_woman:

1 like

Hoi Peter,

Ik word ook blij van jouw bericht! Het is dat ik niet op zoek ben, maar anders wist ik het wel!
Succes met al dat ‘goud’ dat voor het oprapen ligt binnen je eigen klantenbestand.
Maar vooral ook wat er straks komt als die nieuwe website klaar is. Ik ben benieuwd. Als je dan ook nog eens alles combineert met LinkedIn, dan zit het wel goed met die zichtbaarheid. En vervolgens de business.
Groeten,
Katja

2 likes

Hoi @katja dank voor je leuke reactie :smiley: voorlopige ga ik lekker door, planning is in juli alles afgerond te hebben. En dan heb ik aan Linkedin nog niet eens gedacht…#firstthingsfirst

Grtz Peter

1 like

Hoi @michelle.klerks ik zit in eerste instantie te denken aan een invul formulier met basic gegevens(naw, gebdat, bsn,). Die heb ik heel vaak nodig, en als mensen dat zelf kunnen invullen, heb ik dat direct beschikbaar voor producten/berekeningen en staat het meteen goed in PV.

Ik heb al even gekeken nav jouw bericht, en ga dat later verder oppakken.

grtz Peter

1 like

Ja ik heb de app geïnstalleerd, maar de situatie die ik beschreef was gewoon op kantoor,

@Peter, door onze support collega’s is er zojuist een post geplaatst over webformulieren:

Wellicht heb je hier nog wat aan :slight_smile:

1 like

Hallo allemaal,
Ik ben Greetje van der Stoep en werkzaam bij een beveiligingsbedrijf op het gebied van o.a. alarm- en camerabewakingssystemen. Ik heb meer dan 25 jaar ervaring met CRM-systemen en ben eerder betrokken geweest bij de implementatie van een nieuw CRM-systeem bij een bedrijf met meer dan 200 medewerkers. Een CRM-systeem kan veel informatie bevatten, maar de bedoeling is natuurlijk dat hier iets mee wordt gedaan.
Goed initiatief deze CRM Community! Mijn motto: kennis is macht, maar kennisdelen geeft kracht. Ik vind het leuk mijn CRM-kennis te delen en te vergroten.
Groetjes, Greetje

3 likes

Hoi Greetje,

Wat een mooi motto. Dit sluit perfect aan bij onze beweegredenen om deze community te starten. Welkom en bedankt voor je compliment.

Welkom @CRMCOM (Greetje) dat is de juiste instelling, daar hou ik van.

1 like

Hallo allemaal,

Wij zijn een online marketing bureau uit Nijkerk, genaamd Increase.
Sinds kort gebruiken wij PerfectView en zijn hier ook tevreden over.
Het is overzichtelijk en makkelijk om bijv. taken aan te maken en deze op te volgen.

Wij hopen dat het de komende jaren dankzij deze community en de tips en tricks een succes gaat worden en tot meer sales en overzicht gaat leiden.

Met vriendelijke groet,

Ralph ten Voorde

2 likes

Hoi Ralph,

Leuk dat je jezelf even voorstelt en welkom bij de community.

Ik zou willen zeggen, we gaan ervoor met z’n allen! Jullie zijn nog maar kort bezig. In welk stadium zit je nu, heb je de inrichting al helemaal voltooid? Kunnen we je nu al helpen met een tip?

Wie en waarom:

Hallo, ik ben Yannoe en ik ben lid geworden van de community, omdat ik nieuw als moderator ben maar ook omdat ik erg nieuwsgierig ben naar de community . Ik kijk er naar uit om op deze manier kennis met elkaar te kunnen delen over allerlei verschillende onderwerpen.

Zakelijk:

Ik werk nog niet zo lang bij PerfectView, nu een paar maanden. Ik ben momenteel werkzaam bij de servicedesk en daar help ik jullie graag met vragen met betrekking tot Perfectview. Deze werkzaamheden ga ik nu uitbreiden met Community werkzaamheden, waar ik erg veel zin in heb.

Persoonlijk:

Ik woon in Den Bosch en kan dus elke dag lekker op mijn fietsje naar het werk. Ik houd heel erg van lekker eten en drinken, dus wat dat betreft zit ik helemaal op mijn plekje in het bourgondische Den Bosch. Ik hockey en ik vind het leuk om bootcamp klassen te volgen. Verder vind ik het gezellig om af en toe een festival mee te pakken met vrienden.

3 likes

Binnenkort ook bij sales :slight_smile:

1 like

Welkom Ralph en Nathalie!

Ah, kijk het is je gelukt!

Ik sprak jou bij Scotch een paar dagen ervoor !